موضوع پایان نامه، دانلود پروپوزال، انجام پایان نامه، دانلود پایان نامه
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ترجمه مقاله نقش های عضلات

دسته بندی : مقالات ترجمه شده 1

تعداد صفحات : 8 صفحه

ترجمه مقاله: Roles of Muscles

عنوان فارسی: نقش های عضلات

بخشی از متن اصلی:

A muscle can only contract or relax, and under normal conditions contraction results only from a series of nerve impulses. A muscle may contract fully or partially, with maximum force or less. A muscle may contract isometric ally or isotonic ally, singly (in rare instances) or as a member of a group. Because muscles can contract in these different ways, they have the ability to act in different roles and to change quickly from one role to another.

بخشی از متن فارسی:

یک عضله فقط می تواند منقبض شود یا در حالت شل و راحت قرار گیرد، و تحت شرایط عادی نتایج انقباض فقط در نتیجه یِ مجموعه ای از تکانه های عصبی است. یک عضله ممکن است با به کار بردن حداکثر یا حداقل نیرو به طور کامل یا اندکی منقبض شود. یک عضله ممکن است به صورت هم تراز یا هم کشش، انفرادی (در موارد نادر) یا به عنوان عضوی از یک گروه منقبض شود. چون عضلات با این روش های متفاوت می توانند منقبض شوند، توانایی عمل در نقش های مختلف را دارند و می توانند سریعا از یک نقش به نقش دیگر تغییرکنند.

ترجمه مقاله نقش های عضلات
خرید و دانلود | 11,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط